Reklamáció

Hibát észlelt a cipőn? Egyszerűen reklamálhat!

Amennyiben hibás terméket kapott, a reklamációs folyamat egyszerű és gyors. Ha a panaszt elismerjük, a cipőt megjavítjuk, kicseréljük egy új párra, vagy visszatérítjük a vételárat.


Hogyan nyújthat be reklamációt?

  1. Töltse ki a reklamációs űrlapot, amely elérhető [ITT].

  2. Csomagolja be biztonságosan a hibás terméket a kitöltött űrlappal együtt.

  3. Küldje el a csomagot az alábbi címre:

    bos barefoot s.r.o.
    Českomoravská 2517/13
    190 00 Praha 9
    Csehország

Ha a reklamációt elismerjük, a visszaküldés szállítási költségét mi vállaljuk.

Amennyiben a panasz elfogadása után visszatérítésre kerül sor, a vételárat 14 napon belül visszautaljuk az Ön bankszámlájára, és a jóváírásról e-mailben küldünk visszaigazolást.


Mi történik a reklamáció során?

Ha a panasz kivizsgálása után jogosnak bizonyul, az alábbi módon járunk el:

  • Javítható hiba esetén: szakembereink a lehető legrövidebb időn belül elvégzik a javítást.

  • Nem javítható hiba esetén: a cipőt egy új párra cseréljük.

  • Ha csere nem lehetséges (pl. nincs raktáron), vagy ha a reklamáció nem rendezhető 30 napon belül, visszatérítjük a cipő teljes vételárát az Ön bankszámlájára.


Milyen esetekben nem érvényesíthető reklamáció?

  • A cipő természetes elhasználódása

  • Mechanikai sérülés

  • Nem megfelelő méret vagy kényelmetlenség viselés közben

  • Helytelen használatból vagy nem megfelelő ápolásból eredő hibák

  • Olyan sérülések, melyek szakszerűtlen, saját kezű javításból származnak

 


📩 Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen:
orders@anglesfashion.com