Amennyiben hibás terméket kapott, a reklamációs folyamat egyszerű és gyors. Ha a panaszt elismerjük, a cipőt megjavítjuk, kicseréljük egy új párra, vagy visszatérítjük a vételárat.
Töltse ki a reklamációs űrlapot, amely elérhető [ITT].
Csomagolja be biztonságosan a hibás terméket a kitöltött űrlappal együtt.
Küldje el a csomagot az alábbi címre:
bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
190 00 Praha 9
Csehország
Ha a reklamációt elismerjük, a visszaküldés szállítási költségét mi vállaljuk.
Amennyiben a panasz elfogadása után visszatérítésre kerül sor, a vételárat 14 napon belül visszautaljuk az Ön bankszámlájára, és a jóváírásról e-mailben küldünk visszaigazolást.
Ha a panasz kivizsgálása után jogosnak bizonyul, az alábbi módon járunk el:
Javítható hiba esetén: szakembereink a lehető legrövidebb időn belül elvégzik a javítást.
Nem javítható hiba esetén: a cipőt egy új párra cseréljük.
Ha csere nem lehetséges (pl. nincs raktáron), vagy ha a reklamáció nem rendezhető 30 napon belül, visszatérítjük a cipő teljes vételárát az Ön bankszámlájára.
A cipő természetes elhasználódása
Mechanikai sérülés
Nem megfelelő méret vagy kényelmetlenség viselés közben
Helytelen használatból vagy nem megfelelő ápolásból eredő hibák
Olyan sérülések, melyek szakszerűtlen, saját kezű javításból származnak
📩 Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen:
orders@anglesfashion.com